COVID-19 UPDATE

COVID-19 UPDATE

Update: vrijdag 26 november 2021

Update: vrijdag 26 november 2021

Naar aanleiding van de persconferentie op vrijdag 26 november, volgen wij de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM, hierdoor zijn wij genoodzaakt de volgende zaken aan te passen:

Let op de aangepaste openingstijden:

Malabar is vrijdag en zaterdag geopend van 12.00-17.00

gesloten van zondag t/m donderdag

Café Jakarta is dagelijks geopend van 07.00-17.00

Ontbijt wordt geserveerd van

ma-vr 07.00 – 11.00

za-zo van 07.00-11.30

Openingstijden Lunch en diner
maandag – vrijdag van 12.30 tot 17.00
Op zaterdag en zondag  13.00 tot 17.00

Voor hotelgasten is de keuken geopend tot 22.30 en kan vanaf 17.00 alleen roomservice besteld worden

reserveren voor Café Jakarta kan hier

Bakkerij Westers

Openingstijden voor Bakkerij Westers
dagelijks van 08.00- 18.00

1,5 meter afstand houden is verplicht en heb je een coronatoegangsbewijs nodig om onze faciliteiten te kunnen gebruiken.

Dit geldt voor Hotel Jakarta (verblijf) , Café Jakarta (eten en drinken) , Bakkerij Westers, Malabar en WellCome Wellness.
Wij zullen bij het ontvangst in ons hotel, bakkerij Westers (m.u.v. afhalen) ,  Café Jakarta en WellCome Wellness een 3G – QR check doen.

Wil je meer lezen? klik dan hier

Dit geldt niet voor afhalen bij bakkerij Westers.
Voor alle outlets gelden er geen maximale aantallen

WellCome wellness

Voor hotelgasten en abonnementhouders gelden de reguliere openingstijden:
Zwembad en fitness dagelijks van 07.00-17.00
Om teleurstellingen te voorkomen werken wij met tijdblokken van 30 minuten via een reserveringslijst.

Zo heeft iedereen de mogelijkheid heeft om gebruikt te kunnen maken van het zwembad en de gym.
Ben je hotelgast, dan kan je bij check-in of tijdens je verblijf een reservering maken.
Abonnementhouders vragen wij uiterlijk 1 dag van te voren te bellen om een tijdblok te reserveren voor de volgende dag
+31 (0) 20 236 00 40
Voor leden van Onefit zijn de fitness en het zwembad geopend van maandag t/m donderdag 07.00-17.00

LET OP: toegang alleen met geldige QR code

Het boeken van behandelingen blijft mogelijk en kan je telefonisch of online boeken bij WellCome Wellness.
Je kan hier je behandeling online boeken.
Houd onze website in de gaten voor updates.
Voor informatie kun je per mail contact opnemen met ons, of bel 020 236 00 00.
Op dit moment hebben wij de meeste nieuwe aangekondigde aanpassingen op deze website gezet, maar houd vooral onze website in de gaten voor nieuwe updates.

Hieronder de belangrijkste vragen en antwoorden:

Ik heb vragen! Hoe kan ik Hotel Jakarta bereiken?

Door de nieuwe aangepaste maatregelen is het momenteel telefonisch erg druk. Heb je een wijziging omtrent je boeking, stuur dan een email OVV het reserveringsnummer met jouw vraag of wijziging aan reserveringen@hoteljakarta.nl Om de wachttijd aan de telefoon te beperken verzoeken wij om vragen zo veel mogelijk te stellen per e-mail dit kan naar info@hoteljakarta.nl  Onze medewerkers doen er alles aan om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoord, alvast bedankt voor je geduld.

Kan ik mijn reservering (kosteloos) annuleren?
Op iedere reservering zijn andere voorwaarden van toepassing. Je vindt de voor jou geldende voorwaarden in de bevestiging welke je hebt ontvangen van onze reserveringsafdeling of van de reisagent waarbij je hebt geboekt. Uiteraard denken wij samen met jullie mee over een passende oplossing. Voor de algemene verkoopvoorwaarden verwijzen we je graag naar Algemene Verkoopvoorwaarden op de website.
Alle individuele reserveringen gemaakt na 1 april 2020 via onze eigen website, per email of telefonisch rechtstreeks bij WestCord Hotels mag je te allen tijden kosteloos annuleren tot 24 uur voor aankomst. Voor verblijven tot 1 februari 2022.

Is Hotel Jakarta geopend?
Ja, het hotel is geopend voor overnachtingen   Uiteraard verwelkomen wij je net zo enthousiast als op ieder ander moment.

Houd deze website in de gaten voor de meest recente updates